Hvad gør vi med klubløbene.
Debat: d. 26. maj 2016: Ole Gold har nogle forslag.

Som vi alle ved så er der for få deltagere til vore interne klubløb.

Jeg vil derfor foreslå vi ændrer kriterierne for at deltage i de interne klubløb således at alle medlemmer af FSKBH får mulighed for at deltage, dvs. vi dropper kravet om at man skal være medlem af orienteringsafdeling for at kunne deltage.

Formålet er dels at få væsentlig flere deltagere til vore interne klubløb, dels at få nogle flere introduceret til orienteringsløb i FSK Orientering.

Jeg foreslår således at vi fastholder holdkonkurrencen for firmaklubber, men åbner for fri tilmelding for alle der er medlem af FSKBH.

Det skal selvfølgelig kombineres med en markedsføring dels via FSKBH, men også via vore klubformænd.

Da det kræver en grundig forberedelse for at opnå succes vil jeg foreslå at man gør forsøget i foråret 2017. F.eks. skal vi nok have en drøftelse med FSKBH vedr. håntering af betaling. Skal vi evt. opkræve betaling sammen med tilmelding ?

Såfremt der er interesse for et sådant forslag vil jeg godt tilbyde at arbejde videre med forslaget, men vil dog ikke påtage mig opgaven alene.

Ole Gold