FSK Orienterings galleri på startsiden:
På FSK Orienterings hjemmeside-startside er der lavet lille galleri hvor billeder der relaterer til O-løb og af klubbens medlemmer vises med passende intervaller.
Det virker på den måde, at der hvert 20 sekund, i tilfældig rækkefølge, vises et nyt billede.
Billederne findes i en folder, og der er ingen begræsninger på hvor mange der kan være.

For øjeblikket er der kun et begrænset antal billeder, men det kan du gøre noget ved.

De billeder der vises er i formatet 150 x 150 pixels (1 pixel er den mindste opløsning der vises på en hjemmeside).
Det betyder at et foto, der består af flere milioner pixels, ikke kan vises som det er. Det må beskæres og resamples så det bliver i formatet 150 x 150 pixels. Det betyder også at der ikke er alle foto der er velegnet til at gennemgå denne behandling. F. eks kan landskaber, uanset om de er flotte, være problematiske.

Hvis du har nogle foto du synes er flotte eller morsomme og som har tilknytning til FSK Orientering eller O-løb i almindelighed, så mail dem til webmaster der vil behandle og oploaded dem til galleriet.

Send et (eller flere) billeder til webmaster.
Billede i størrelsen 150 x 140 pixels.