Idrætsforeningens i Danske Bank har 100 års jubilæum.
For at fejre dette arrangerer Danske Banks Idrætsforening

Begynderløb i Nørreskoven
 d. 25. maj 2019.

DBs orienteringsafdeling inviterer nye løbere i skoven til at se, om orienteringsløb er noget for dem.
Du har sikkert en kollega, et familiemedlem, en nabo osv., som du har fortalt om et godt løb i skoven - så tag dem med til dette løb og deltag, så vi kan få nye løbere i skoven for FSK-Orientering.

Løbet arrangeres af repræsentanter fra Danske Bank i anledning af Idrætsforeningens 100 års jubilæum i år.
Der kan prøves kræfter med en begynderbane i Nørreskoven, som har et godt sti-net og er kuperet ned mod Furesøen.
Ved starten er der repræsentanter klar med instrukser og praktisk viden til de nye o-løbere.

Efter løbet bydes på en sandwich og drikkevarer, hvor der vil en snak om oplevelserne ved løbet og DB Orientering og FSK i øvrigt.

Løbet afholdes i Nørreskoven syd for Farum ved Furesø lørdag d. 25. maj 2019 - start mellem kl. 10 og 12.
Tilmeldte løbere vil modtage nærmere information om det præsice mødested op til løbet.

Sidste frist for tilmelding er onsdag d. 15 . maj til Michael Licht via e-mail fsk@fsk-orientering.dk eller på mobil 20987789.